חברת "סלטי שמיר" רכשה את מפעל 'פל דגים'

    אבי יעקב No Comments on חברת "סלטי שמיר" רכשה את מפעל 'פל דגים'
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת "סלטי שמיר", השלישית בגודלה בתחום הסלטים בישראל, השלימה,בימים אלה, את רכישתה של חברת "פל דגים" הנחשבת לאחת המובילות בתחום הדגים מייבאת ומשווקת מגוון רחב של דגים מעושנים, כבושים, מלוחים, וסלטי דגים.
    שווי הרכישה עומד על כ-2.2 מיליון ש"ח. חברת "סלטי שמיר", בבעלות עמי גיא ויעקב גינצבורג, מרחיבה עם הרכישה את חדירתה לשוק הדגים המעובדים בישראל, ההולך ומתפתח וגדל באחוזים ניכרים מידיי שנה.

    סלטי שמיר תמשיך בפיתוח קו מוצרי הדגים ותשווק בעיקר מוצרי פרימיום תחת מיתוג SEVEN SEAS חדש התואם את ערכי המותג של סלטי שמיר.

    מפעל "פל דגים", הממוקם ברמלה, הוקם המפעל הינו מהמובילים בתחומו בארץ ומשווק ברשתות המובילות ובחנויות בכל הארץ.

    בין סוגי הדגים שהחברה משווקת, ניתן למצוא את המקרל, הרינג, מטיאס (רגיל והולנדי), טונה ,פילה פורל נסיכת הנילוס וסלטי דגים מסוג הרינג, ליונז' וסלמונז'. כל אחד מהדגים מיוצר במספר צורות ביניהן: מעושן, בשמן, במרינדה או פרוס, כל זאת, על מנת להגיש מגוון רחב של טעמים לקהל הישראלי. המוצרים משווקים באריזות וואקום או בקופסאות אטומות.

    חברת "סלטי שמיר", חולשת על נתח שוק של כ-12% משוק הסלטים בישראל, כאשר כניסתה לשוק הדגים המיובאים תאפשר לה להגדיל את פעילותה ולחדור לשווקים חדשים.

    מנכ"ל סלטי שמיר, עמי גיא מסר כי: "שוק הדגים המעובדים נמצא בצמיחה מתמדת, בארץ ובעולם. וקיימת דרישה וגוברת של הצרכן הישראלי לחידושים בתחום. אנו צופים, בנוסף להרחבת תחומי הפעילות בארץ, גם את הגדלת נתח הייצוא. גיא הוסיף, כי היקף המכירות בתחום הדגים בלבד, צפוי להגיע לכ- 30 מיליון ש"ח בשנה.



    0 תגובות